О НАС
|
ПОЛОЖЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЯ "ГЕНЕРАЛЬНАЯ ДИРЕКЦИЯ ПО МЕЖДУНАРОДНЫМ СВЯЗЯМ И ТУРИЗМУ -
"БУКОВИНА-ГАВАНА"
|
"ЗАТВЕРДЖЕНО"
рішенням загальних зборів міського
громадського об'єднання "Чернівці - Гавана"
протокол № 7 від 12 серпня 1999 року
Президент
О.Винокурова
"12" серпня 1999 року
1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ
- 1.1. Даний Статут визначає порядок створення, діяльності та ліквідації "Генеральної дирекції по міжнародних зв'язках та туризму - Буковина - Гавана = Bukovina - La Habana" (надалі - "ДИРЕКЦІЯ")
- 1.2. ДИРЕКЦІЮ створено відповідно до законів України "Про підприємства в Україні", "Про підприємництво", "Про господарські товариства" та Статуту "Міського громадського об'єднання "Чернівці - Гавана" (надалі - "Об'єднання").
- І.3. "ДИРЕКЦІЯ" заснована "Об'єднанням" з наданням прав юридичної особи, має відокремлений баланс, активи та пасиви якого включаються до загального балансу "Об'єднання".
- 1.4. "ДИРЕКЦІЯ" має права юридичної особи з моменту реєстрації, розрахунковий рахунок, суброзрахунковий, валютний та інші рахунки в установах банків, печатку з власним найменуванням, кутовий штамп та штампи для діловодства, інші необхідні реквізити.
- 1.5. "ДИРЕКЦІЯ" в межах прав, наданих Засновником та Статутом "Об'єднання", має право розпоряджатися закріпленим за нею майном, а також від імені "Об'єднання" має право укладати договори та угоди і нести по них відповідальність закріпленим за нею майном.
- 1.6. Статут набуває чинності з моменту його державної реєстрації.
- 1.7. Повна назва "ДИРЕКЦІЇ": "Генеральна дирекція по міжнародних зв'язках та туризму - "Буковина - Гавана = Bukovina - La Habana".
- 1.8. Юридична адреса та місцезнаходження "ДИРЕКЦІЇ": 58003, м.Чернівці, вул. Назарія Яремчука, 8/1.
2. МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ.
- 2.1. Метою діяльності "ДИРЕКЦІЇ " є:
- сприяння довірі, дружбі між громадянами України та інших краін;
- ознайомлення та обмінювання досвідом діяльності в галузі культури, науки, техніки та охорони навколишнього середовища;
- сприяння організації і проведенню наукових, культурних, молодіжних та інших програм;
- підтримання прямих міжнародних контактів і зв'язків;
- надання високоякісних послуг від імені "ДИРЕКЦІЇ";
- укладання угод з юридичними та фізичними особами;
- вирішення соціальних проблем;
- одержання прибутку в інтересах діяльності "ДИРЕКЦІЇ"
- 2.2, У відповідності з метою, предметом діяльності "ДИРЕКЦІЇ" є:
- зовнішньоекономічна діяльність;
- надання туристичних послуг;
- діяльність з цінними паперами;
- внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів та вантажів повітряним, річковим, морським, залізничним та автомобільним транспортом;
- надання юридичних послуг;
- проведення науково-дослідних, проектних, конструкторських, технологічних, обчислювальних, програмно-інформаційних робіт;
- агентування і фрахтування морського пасажирського та торгівельного флоту;
- надання транспортно-експедиційних та охоронних послуг при перевезенні
зовнішньоторгівельних і транзитних вантажів;
- діяльність, пов'язана з наданням послуг для одержання загальної, середньої та професійної освіти, підготовкою спеціалістів різних рівнів кваліфікації;
- юридична практика;
- приватна детективна діяльність.
- 2.3. Види діяльності, які, відповідно до чинного законодавства, потребують спеціального дозволу /ліцензії/, "ДИРЕКЦІЯ" буде здійснювати після отримання такого дозволу /ліцензії/ в установленому порядку.
3. ПРАВА "ДИРЕКЦІЇ"
- 3.1. " ДИРЕКЦІЯ" у відповідності з компетенцією, наданою Статутом "Об'єднання" та цим Статутом має право:
- укладати договори та угоди від імені "ДИРЕКЦІЇ" в межах, визначених цим Статутом та Статутом "Об'єднання" і нести відповідальність по них, закріпленим за " ДИРЕКЦІЄЮ" майном.
- відкривати в установленному порядку за додатковою згодою "Об'єднання" рахунки в установах банків, отримувати кредити та позики;
- проводити торги, аукціони, лотереї, ярмарки, семінари, конференції, конкурси, приймати в них участь;
- виробляти, купувати майно в Україні;
- брати участь у культурних, благодійних та інших вітчизняних та зарубіжних фондах;
- залучати для консультацій фахівців та експертів;
- виконувати у відповідності зі Статутом "Об'єднання" інформаційно-рекламну і видавничу діяльність;
- інші права, передбачені Статутом "Об'єднання", визначені його виконавчим органом.
4. ОБОВ'ЯЗКИ "ДИРЕКЦІЇ"
- 4.1. " ДИРЕКЦІЯ" відповідно до цього Статуту зобов'язана:
- дотримуватися вимог цього Статуту, Статуту "Об'єднання" та виконувати рішення його органів управління;
- нерозголошувати відомості, які складають комерційну таємницю та конфіденційну інформацію;
- виконувати покладені на нього зобов'язання по відношенню до "Об'єднання";
- надавати інформацію, необхідну для вирішення питань діяльності "Об'єднання";
- не проводити заходів, що можуть ускладнити господарську діяльність "Об'єднання" або спричинити збитки;
- надавати допомогу у вирішенні комерційних, фінансових, правових, маркетингових та інших питань, пов'язаних з діяльністю "Об'єднання".
5. МАЙНО "ДИРЕКЦІЇ"
- 5.1. "Об'єднання" закріпляє за "ДИРЕКЦІЄЮ" необхідні основні Фонди та оборотні засоби. Вони належать "ДИРЕКЦІЇ" на правах оперативного управління.
- 5.2. "ДИРЕКЦІЯ" в межах наданих йому Статутом "Об'єднання" прав, розпоряджається закріпленим за ним майном.
6. ФОНДИ "ДИРЕКЦІЇ"
- 6.1"ДИРЕКЦІЯ" формує фонди матеріального заохочення, соціального розвитку та благодійної діяльності в порядку, визначеному "Об'єднанням" і в залежності від результатів діяльності "ДИРЕКЦІЇ". Засоби цих фондів не можуть бути вилучені "Об'єднанням" без згоди трудового колективу "ДИРЕКЦІЇ".
- 6.2. "Об'єднання" може виділяти в розпорядження "ДИРЕКЦІЇ" частину фонду розвитку та інших фондів.
7. ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ "ДИРЕКЦІЇ"
- 7.1. "ДИРЕКЦІЯ" у межах наданих "Об'єднанням" прав планує свою діяльність і визначає перспективи розвитку, виходячи з попиту на послуги, роботи, продукцію та в необхідності забезпечення виробничого та соціального розвитку "ДИРЕКЦІЇ", "Об'єднання", підвищення їх доходів.
- 7.2. Матеріально-технічне забезпечення "ДИРЕКЦІЯ" здійснює через систему прямих угод та контрактів з вітчизняними та зарубіжними,, юридичними та фізичними особами, або через біржі та інші посередницькі організації України та інших держав.
- 7.3 Складає угоди із страховими компаніями на медичне страхування та страхування
від нещасного випадку
- 7.4 Створює фонд ризику "ДИРЕКЦІЇ" і складає угоди із страховими компаніями про
фінансову відповідальність перед третіми особами.
8. ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ.
- 8.1. Вищим керівним органом "ДИРЕКЦІЇ" є загальні збори "Об'єднання". До компетенції зборів відноситься:
- затвердження та внесення змін до Статуту "ДИРЕКЦІЇ";
- ліквідація, реорганізація "ДИРЕКЦІЇ";
- затвердження основних напрямків діяльності.
- 8.2. Виконавчим органом "ДИРЕКЦІЇ" є ії Генеральний директор.
- 8.3. Генеральний директор призначається наказом Президента "Об'єднання" за погодженням загальних зборів терміном на три роки. Він може бути достроково зміщений або призначений на інший термін.
- 8.4. З Генеральним директором укладається контракт.
- 8.5. Генеральний директор "ДИРЕКЦІЇ" вирішує всі питання діяльності "ДИРЕКЦІЇ", крім віднесених до "Об'єднання".
- 8.6. Генеральний директор веде поточну роботу і в межах своєї компетенції видає накази, згідно з чинним законодавством укладає контракти, трудові договори та угоди між "ДИРЕКЦІЄЮ" та фізичними особами.
9. РЕВІЗІЯ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ "ДИРЕКЦІЇ".
- 9.1. Ревізія діяльності "ДИРЕКЦІЇ" призначається рішенням Президента "Об'єднання" і проводиться ревізійною комісією "Об'єднання".
- 9.2. Ревізійна комісія перевіряє дотримання "ДИРЕКЦІЄЮ" Статуту "Об'єднання", законодавчих та інших актів, що регулюють його діяльність.
- 9.3. Ревізійна комісія має право вимагати від посадових осіб "ДИРЕКЦІЇ" надання всіх необхідних матеріалів, бухгалтерських та інших документів та пояснень.
- 9.4. Ревізійна комісія доповідає результати проведених нею перевірок Президенту та правлінню "Об'єднання".
10. ОБЛІК ТА ЗВІТНІСТЬ
- 10.1. "ДИРЕКЦІЯ" веде облік результатів своєї діяльності, веде оперативний бухгалтерський облік та статистичну звітність.
11. ПЕРСОНАЛ, ОПЛАТА ПРАЦІ.
- 11.1. Трудові відносини "ДИРЕКЦІЇ" зі своїми працівниками регулюються законодавством України про працю з урахуванням особливостей, визначених контрактом.
- 11.2. Прийом та звільнення робітників входить до компетенції Генерального директора "ДИРЕКЦІЇ" за погодженням Президента "Об'єднання".
- 11.3. Громадяни приймаються на роботу в "ДИРЕКЦІЮ" на підставі індивідуальних трудових договорів, контрактів та угод, які укладаються між фізичними особами та "ДИРЕКЦІЄЮ".
- 11.4. Штатний розклад та умови оплати праці робітників "ДИРЕКЦІЇ" затверджуються Генеральним директором "ДИРЕКЦІЇ" за погодженням Президента "Об'єднання".
- 11.5. Права та обов'язки працівників "ДИРЕКЦІЇ" визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються Генеральним директором "ДИРЕКЦІЇ" за погодженням Правління "Об'єднання", а також укладеними трудовими договорами, контрактами та угодами.
- 11.6. "ДИРЕКЦІЯ" має право залучати до співробітництва українських та іноземних фахівців на засадах угод, визначати умови такого співробітництва в порядку, що встановлений Статутом та чинним законодавством України.
- 11.7. Працівники "ДИРЕКЦІЇ" підлягають медичному та соціальному страхуванню в порядку, встановленому Статутом "Об'єднання", та законодавчими актами України.
- 11.8. "ДИРЕКЦІЯ" здійснює підготовку кваліфікованих фахівців, проводять їх економічне та професійне навчання.
12. КОМЕРЦІЙНА ТАЄМНИЦЯ.
- 12.1. "ДИРЕКЦІЯ" гарантує не розголошувати інформацію, що становить комерційну таємницю його клієнтів, що стала відомою "ДИРЕКЦІЇ" внаслідок здійснення останнім своєї діяльності.
13. ВНЕСЕННЯ ЗМІНУ СТАТУТ "ДИРЕКЦІЇ"
- 13.1. Зміни в цей Статут вносяться за рішенням загальних зборів "Об'єднання", та затверджуються Президентом "Об'єднання".
14. ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ "ДИРЕКЦІЇ".
- 14.1. "ДИРЕКЦІЯ" припиняє свою діяльність за рішенням Засновника, та за рішенням суду, або арбітражного суду з підстав, передбаченних чинним законодавством України.
|
|